در سال جدید چطور هدف گذاری کنیم؟
نوشته شده توسط : سهیلا


اهدافتان را خیلی تخیلی و بزرگ تعیین نکنید. سنگ بزرگ علامت نزدن است. ممکن است در ابتدای مسیر به دلیل انگیزه اولیه ای که برای رسیدن به آن هدف دارید حسابی تلاش کنید، ولی احتمال اینکه دشوار بودن بیش از حد آن شما را از پا در آورد زیاد است.

اهدافتان را خیلی کوچک و راحت انتخاب نکنید. این کار انگیزه رسیدن به آنها را کم می کند و مشغله های فکری و کاری جدید، رسیدن به آن را در اولویت های پایین قرار می دهد و فراموش می شود.

تعداد زیادی هدف تعیین نکنید، تنها 1 یا نهایت 2 هدف برای سال آینده تعیین کنید. شانس موفقیت شما وقتی روی یک موضوع تمرکز می کنید خیلی بیشتر است.

هدف اصلی خود را به اهداف و گام های کوچک تر تقسیم کنید. اگر هدفتان موفقیت در کسب و کارتان است، احتمالا اهداف کوچک تری مواردی مانند یادگیری زبان، افزایش دانش تخصصی و مهارت های فردی، توسعه شبکه ارتباطی موثر و .. می تواند شما را در رسیدن به آن کمک کند. هر هدف کوچک را نیز به گام هایی خرد کنید که مشخص و قابل اندازه گیری باشند. گام هایی که نشان می دهد چطور باید به اهداف خرد شده خود برسید.

با انجام هر گام آن را در برگه یا فایل کامپیوتری ثبت کنید و به خودتان پاداش بدهید (مثلا خودتان را به یک رستوران خوب دعوت کنید!) تا برای ادامه مسیر روحیه و انگیزه داشته باشید.

لزوما روی اهداف متداولی که همه فکر می کنند باید تعیین کنند تمرکز نکنید. شما با همه متفاوت هستید، ببینید خودتان از زندگی چه می خواهید.

با یک یا چند نفر از نزدیک ترین افرادی که در زندگی خود دارید اهدافتان را در میان بگذارید تا شما را حمایت کنند.

موانع را حذف کنید. برخی روابط، برخی عادات و برخی رفتارها موانع اصلی شما در رسیدن به اهدافتان و داشتن زندگی مطلوب هستند، با خودتان رُک باشید و موارد بیهوده و اضافی آنها را هرس کنید تا جا برای رشد مفیدتر ها باز شود.

و در آخر اینکه، اگر در گام یا هدفی شکست خوردید نا امید نشوید، سعی کنید تاخیر آن را جبران کنید تا به هدف اصلی شما آسیبی نرسد.



 


آموزش دریافت فیش پرداخت حق بیمه ، بیمه اختیاری و مشاغل آزاد

آموزش پرداخت فیش حق بیمه از طریق دستگاه عابر بانک

آموزش پرداخت فیش حق بیمه از طریق تلفن همراه

پرداخت فیش حق بیمه از طریق اینترنت

مشاهده سابقه بیمه

آموزش ارسال اینترنتی لیست بیمه  

آموزش لیست بیمه تامین اجتماعی

 


سوالات خود را در رابطه با بیمه عمر ,  بیمه تامین اجتماعی  , بیمه سلامت , بیمه درمان تکمیلی ( بیمه تکمیلی ),  بیمه شخص ثالث  و ...  را در مرجع سوالات بیمه بپرسید.

برای دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه می توانید فرم دریافت مشاوره رایگان خرید بیمه را تکمیل کنید تا نماینده بیمه منتخب با شما تماس بگیرند.

 





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: